Kocie tabu w reklamie
[Cat Taboo in Commercials]

Artykuł naukowy w czasopiśmie recenzowany

Czasopismo: Symbolae Europaeae (ISSN: 1896-8945)
Rok wydania: 2019
Numer czasopisma: 14
Strony od-do: 145-157
Streszczenie: Koty, jako nieobliczalne, nierozumiane czy tępione zwierzęta często były i są używane do ukrywania niewygodnych, trudnych zagadnień, czy tematów tabu. Kot w kadrze wprowadza atmosferę niepewności, zmienności i zaskoczenia, którą jednak niejako „z natury” jesteśmy w stanie zaakceptować jako stałą. Reklama z powodzeniem wykorzystuje wszelkie aspekty niedościgłości, niezależności, a z drugiej strony popularności kotów celem zainteresowania odbiorców swoim produktem, często zupełnie nie związanym z „osobą” kota.
Dostęp WWW: http://symbolae.tu.koszalin.pl/dokumenty/SE%2014.pdf



Cytowanie w formacie Bibtex:
@article{1,
author = "Katarzyna Łogożna-Wypych",
title = "Kocie tabu w reklamie",
journal = "Symbolae Europaeae",
year = "2019",
number = "14",
pages = "145-157"
}

Cytowanie w formacie APA:
Łogożna-Wypych, K. (2019). Kocie tabu w reklamie. Symbolae Europaeae, 14, 145-157.