Związek poziomu rozwoju zabawy w udawanie z nasileniem symptomów autyzmu u dzieci z ASD w wieku przedszkolnym i młodszym szkolnym
[The Relationship Between the Level of Development of Pretend Play and Severity of ASD Symptoms in Pre-School and Younger School Aged Children]

Artykuł naukowy w czasopiśmie recenzowany

Czasopismo: Roczniki Pedagogiczne (ISSN: 2080-850X)
Współautorzy: Katarzyna Mariańczyk
Rok wydania: 2018
Tom: 10(46)
Numer czasopisma: 3
Strony od-do: 141-151
Dostęp WWW: https://ojs.tnkul.pl/index.php/rped/article/view/2685/2361
DOI: 10.18290/rped.2018.10.3-9



Cytowanie w formacie Bibtex:
@article{1,
author = "Karolina Krzysztofik and Katarzyna Mariańczyk",
title = "Związek poziomu rozwoju zabawy w udawanie z nasileniem symptomów autyzmu u dzieci z ASD w wieku przedszkolnym i młodszym szkolnym",
journal = "Roczniki Pedagogiczne",
year = "2018",
number = "3",
pages = "141-151"
}

Cytowanie w formacie APA:
Krzysztofik, K. and Katarzyna Mariańczyk(2018). Związek poziomu rozwoju zabawy w udawanie z nasileniem symptomów autyzmu u dzieci z ASD w wieku przedszkolnym i młodszym szkolnym. Roczniki Pedagogiczne, 3, 141-151.