2015

Prace magisterskie
  • Obraz wroga ustroju komunistycznego w tekstach "Trybuny Ludu" w latach 1948-1956
  • Elementy wizerunku przedsiębiorstwa na rynku ubezpieczeniowym na przykładzie ING
  • Elementy marketingu wirusowego na portalach internetowych w okresie 2013-2015
  • Національна приналежність Гонгадзе до українського народу в світлі публікацій в 1995-2000рр

2014

Prace magisterskie
  • James Bond superbohater czy produkt placement na podstawie filmów Casino Royale i Skyfall.
  • Rola i funkcja memów w komunikacji społecznej na podstawie portalu Facebook w latach 2012 - 2013
  • Manga jako forma wizualizacji kultury i historii Japonii, na przykładzie "Kenshin''a" Nobuhiro Watsuki''ego
  • Korzyści zdrowotne treningu fitness w mediach w latach 2012/2013.
  • Perswazja w wybranych artykułach tygodnika "Polityka" w latach 2009-2012.
  • Reportaż podróżniczy zapisany drukiem kontra telewizyjny reportaż medialny. Na podstawie książki Ryszarda Kapuścińskiego "Lapidarium" i "Podróży z Ryszardem Czajkowskim".
  • Nowe media. Praca dziennikarza w warunkach cyfrowego odbioru na smartfonach i tabletach.
  • Warszawski street art - rodzaje i funkcje w przestrzeni publicznej

2013

Prace magisterskie
  • Dobre intencje, a stereotypy w kampaniach społecznych - analiza na wybranych przykładach.
  • Reklama religijna na podstawie konkursu "Dziesięć przykazań" Warszawa 2007.
  • Media lokalne w budowaniu wizerunku miasta Tarnobrzeg
  • Obraz współczesnej kobiety na podstawie analizy ramówki kanału tematycznego TVN Style w okresie od marca 2012 do marca 2013 roku
  • Analiza aksjologiczna strony internetowej posła do Parlamentu Europejskiego na przykładzie Zbigniewa Ziobry
  • Kompetencje interpersonalne a public relations.
  • Typologia technik manipulacyjnych na stronie internetowej "gazeta.pl" w okresie 2011-2012.
  • Typologia medialnej tanatologii w wybranych publikacjach Szymona Hołowni