Wypromowane prace dyplomowe
2020
Prace licencjackie
- Zarządzanie wiedzą w przedsiębiorstwie na przykładzie Infinite Sp. z o.o.
- Zarządzanie projektami współfinansowanymi ze środków Unii Europejskiej w ramach Programu Operacyjnego Wiedza Edukacja Rozwój na przykładzie projektu "Law in Action: Staż dla studentów Wydziału Prawa II edycja"
- Społeczna odpowiedzialność biznesu w kontekście zaangażowania pracowników na przykładzie firmy X
- Styl przywództwa jako czynnik wpływający na poziom zaangażowania pracowników na przykładzie salonów marki House w Lublinie
- Społeczna odpowiedzialność biznesu w kształtowaniu wewnętrznego wizerunku marki na przykładzie firmy LPEC S.A.
- Zarządzanie społecznie odpowiedzialne w szwedzkich przedsiębiorstwach z siedzibą w Polsce na przykładzie IKEA Retail Sp. z o.o., Volvo Polska Sp. z o.o. i Skanska S.A.
- Specyfika kultury organizacyjnej firmy rodzinnej na przykładzie przedsiębiorstwa Masket
- Strategie rozwoju przedsiębiorstw rodzinnych na przykładzie AUTOMAN Sp. z o.o.
2019
Prace licencjackie
- Rekrutacja i selekcja jako funkcje zarządzania zasobami ludzkimi na przykładzie przedsiębiorstwa Decathlon sp. z o.o.
- Zarządzanie różnorodnością w przedsiębiorstwie wielokulturowym na przykładzie firmy X
- Biznesplan jako narzędzie planowania rozwoju przedsiębiorstwa na przykładzie firmy X
- Zarządzanie wiekiem jako aspekt zarządzania różnorodnością na przykładzie przedsiębiorstwa Jeronimo Martins Polska S.A.
- Zarządzanie wiedzą w przedsiębiorstwie sektora MŚP na przykładzie CAHCEPBIC T.O.B.
- Szkolenia jako narzędzie rozwoju pracowników w przedsiębiorstwie na przykładzie firmy Polana Sp. z o.o.
- Negocjacje w przedsiębiorstwie na przykładzie firmy Textus Sp. z o.o.
- Zarządzanie talentami w przedsiębiorstwie na przykładzie firmy X
- Zarządzanie wiedzą jako czynnik rozwoju przedsiębiorstwa na przykładzie firmy X
- Motywacja i motywowanie pracowników w przedsiębiorstwie na przykładzie Verona Consulting Sp. z o.o.
2018
Prace licencjackie
- Wizerunek marki a intencje zakupowe konsumentów na przykładzie marek telefonów komórkowych
- Kreowanie wizerunku marki na przykładzie Grupy Black Red White S.A.