Wypromowane prace dyplomowe
2015
Prace licencjackie
- Dyskusja o gender na łamach tygodników : "Gość Niedzielny", "Newsweek", "Polityka" w latach: 2012-2014
- Relacja lekarz - pacjent w serialu "Lekarze" i na podstawie badań w Poradni Zdrowia KUL - analiza porównawcza.
- Funkcja terapeutyczna tańca w filmach "Step up", "Wytańczyć marzenia" oraz "Billy Elliot"
- Product placement jako narzędzie komunikacji marketingowej w serialu "Prawo Agaty".
- Obraz społeczeństwa rosyjskiego w reportażach Barbary Włodarczyk pt. "Szerokie tory"
- Blog jako narzędzie kreowania wizerunku- na przykładzie blogów modowych: macademiangirl.com i mrvintage.pl.
- Specyfika przekazu treści religijnych w felietonach Szymona Hołowni.
- Wielość kultur i religii w reportażach Martyny Wojciechowskiej z cyklu ,,Kobieta na krańcu świata".
- Style komunikacji medialnej Josepa Guardioli i José Mourinho w latach 2010-2012 – analiza porównawcza.
Prace magisterskie
- Wizerunek Unii Europejskiej na portalach społecznościowych YouTube i Facebook w 2014 roku.
- Aspekty retoryczne w wybranych przemówieniach prezydenta Baracka Obamy
- Cechy dziennikarstwa podróżniczego na przykładzie twórczości literackiej Wojciecha Cejrowskiego i Beaty Pawlikowskiej
2014
Prace licencjackie
- Product placement jako narzędzie komunikacji marketingowej na przykładzie serialu „Przepis na życie”
- Wizerunek medialny Marszu Niepodległości 2013 w stacji TVN.
- Hip-hop w wybranych programach telewizyjnych- komercjalizacja czy estetyzacja sztuki ulicy.
- Fenomen kanału Max Kolonko - MaxTV w serwisie YouTube
- Cechy dziennikarstwa motoryzacyjnego w Polsce na przykładzie wybranych programów w stacji TVN Turbo
- Inspiracje literaturą anglo-amerykańską w tekstach utworów zespołu Iron Maiden
- Sukcesy i porażki reprezentacji polskich siatkarzy na Mistrzostwach Europy (2009) i Świata (2010) na łamach "Przeglądu Sportowego".
- Fenomen popularności tanecznych programów telewizyjnych w Polsce, na podstawie programu "You Can Dance".