Wypromowane prace dyplomowe
2009
Prace magisterskie
- Funkcje socjalizacyjne czasopism dla dzieci w wieku wczesnoszkolnym na przykładzie "Świerszczyka" z 2007 roku
- Formy komunikowania w Internecie
- Kształtowanie tożsamości dziecka w wieku przedszkolnym w rodzinie
- Role społeczne kobiet lansowane w prasie kobiecej - Na podstawie analizy miesięcznika "Zwierciadło" z 2007 roku
- Rola książki w życiu młodzieży licealnej Lublina
- Kultura studentów Katolickiego Uniwersytetu Lubelskiego Jana Pawła II i Uniwersytetu Marii Curie-Skłodowskiej
- Wartości i cele życiowe w programach telewizji publicznej - na przykładzie programu "Spotkajmy się" emitowanego w 2008 roku
2008
Prace magisterskie
- Socjologiczne aspekty funkcjonowania mediów w rodzinie.
- Rola edukacji w społeczeństwie informacyjnym
- Eutanazja dylemat życia i śmierci w opinii młodzieży XVIII Liceum Ogólnokształcącego w Lublinie.
- Modele wychowania do mediów w świadomości rodziców dzieci klas czwartych wybranych szkół podstawowych Lublina i Kraśnika.
- Stereotyp kobiety kreowany w reklamie telewizyjnej - na przykładzie stacji TVN w roku 2007
- Współczesny ideał kobiecości w opinii studentów na podstawie badań w uczelniach warszawskich
- Funkcja socjalizacyjna warsztatów terapii zajęciowej na przykładzie Warsztatów Terapii Zajęciowej przy Integracyjnym Stowarzyszeniu Osób Niepełnosprawnych "Prometeusz" w Chełmie
- Hierarchia wartości życiowych młodzieży liceów ogólnokształcących w Chełmie i w Warszawie.
- Tożsamość etniczno-kulturowa Ormian na terenie południowo - wschodniej Polski
- Obraz kobiety w reklamie telewizyjnej na przykładzie wybranych reklam pierwszego i drugiego programu Telewizji Polskiej pochodzących z 2007 r.
- Różnorodność postaw patriotycznych Polaków na podstawie analizy publikacji tygodnika "Polityka" w latach 1989 - 2003.
- Współczesny ideał męskości w opinii studentek uczelni warszawskich
- Media elektroniczne - korzyści i zagrożenia społeczne.