Wypromowane prace dyplomowe
2011
Prace licencjackie
- Obraz Kościoła katolickiego w Newsweek Polska w latach 2006 - 2009
- Rola rzecznika prasowego w kreowaniu wizerunku klubu sportowego Górnik Łęczna S.A.
- Odbiór socjotechnik w wybranych reklamach telewizyjnych sieci Play wśród studentów uczelni lubelskich
- Model rzecznika prasowego w opinii studentów Dziennikarstwa i Politologii Katolickiego Uniwersytetu Lubelskiego Jana Pawła II
2010
Prace magisterskie
- Rola marketingu społecznego w działalności NSZZ Solidarność Regionu Środkowowschodniego w latach 2001-2008
- Wizerunek myśliwego w świadomości mieszkańców Chełma
- Rola mediów w edukacji na przykładzie Gimnazjum nr 8 w Chełmie
- Wzory zachowań kibiców sportowych wybranych klubów piłkarskich Lubelszczyzny
- Promowanie kultury w prasie na przykładzie "Wprost" i "Newsweek" w latach 2007 - 2009
- Koncepcja "nowych ubogich" w zglobalizowanym świecie w ujęciu Zygmunta Baumana
- Treść i forma reklamy społecznej w Polsce
- Wartości życiowe i aspiracje edukacyjne maturzystów na przykładzie IV Liceum Ogólnokształcącego w Chełmie
- Wartość patriotyzmu w społeczeństwie globalnym
- Społeczny odbiór filmu "Popiełuszko - wolność jest w nas" w prasie polskiej w roku 2009
- Rola Internetu w kształtowaniu postaw młodzieży gimnazjalnej
2009
Prace magisterskie
- Internet jako środek komunikacji młodzieży w społeczeństwie globalnym
- Wzór kobiecości upowszechniany na łamach "Wysokich Obcasów" w latach 2006 - 2008
- Rola Internetu w edukacji osób niepełnosprawnych
- Męskie i kobiece kody komunikacyjne
- Czas wolny osób bezrobotnych z terenu powiatu krasnostawskiego