Trudności doświadczane przez studentów: metoda pomiaru i możliwości pomocy
[Difficulties experienced by students: measurement method and possibilities of help]

Książka naukowa recenzowana

Współautorzy: Waldemar Klinkosz
Miejsce: Lublin
Rok wydania: 2020
Streszczenie: Książka stanowi prezentację zarówno zagadnień dotyczących analizy trudności studenckich z perspektywy ich emocjonalnych przeżyć i problemów, jak również opracowaną autorską metodę badania trudności studenckich (Kwestionariusz Trudności Studenckich). Kwestionariusz ten jest jedyną metodą służącą do badania rodzaju i nasilenia trudności doświadczanych przez studentów. Stanowi narzędzie spełniające wszystkie wymagania psychometryczne oraz posiadające opracowane normy na grupie prawie 1400 studentów z różnych uczelni w Polsce. Niewątpliwym atutem proponowanej monografii jest prezentacja typologii studentów w różnym nasileniu doświadczających trudności oraz zamieszczone w niej jakościowe analizy doświadczeń trudności opisywanych przez samych studentów. Dodatkowym walorem pracy jest autorska propozycja sposobów wsparcia/pomocy studentom, którzy mimo posiadania intelektualnych zdolności doświadczają trudności na nowej ścieżce edukacyjnej realizowanej w uczelni/szkole wyższej.
Dostęp WWW: https://ksiegarnia.difin.pl/zapowiedzi/trudnosci-doswiadczane-przez-studentow-metoda-pomiaru-i%20mozliwosci-pomocy



Cytowanie w formacie Bibtex:
@book{1,
author = "Justyna Iskra and Waldemar Klinkosz",
title = "Trudności doświadczane przez studentów: metoda pomiaru i możliwości pomocy",
year = "2020",
}

Cytowanie w formacie APA:
Iskra, J. and Waldemar Klinkosz(2020). Trudności doświadczane przez studentów: metoda pomiaru i możliwości pomocy. Lublin: