Slow w edukacji czyli powrót do podmiotowości
[Slow in education a return to subiectivity]

Artykuł naukowy w czasopiśmie recenzowany

Czasopismo: Scientific bulletin of Chełm: section of pedagogy (ISSN: 2084-6770)
Współautorzy: Waldemar Klinkosz, Małgorzata Artymiak
Rok wydania: 2017
Numer czasopisma: 1
Strony od-do: 11-22
Dostęp WWW: http://scientific.pwsz.chelm.pl/wp-content/uploads/2017/06/sci_bul_ped_1_17_b5_11-22.pdf



Cytowanie w formacie Bibtex:
@article{1,
author = "Justyna Iskra and Waldemar Klinkosz and Małgorzata Artymiak",
title = "Slow w edukacji czyli powrót do podmiotowości",
journal = "Scientific bulletin of Chełm: section of pedagogy",
year = "2017",
number = "1",
pages = "11-22"
}

Cytowanie w formacie APA:
Iskra, J. and Waldemar Klinkosz and Małgorzata Artymiak(2017). Slow w edukacji czyli powrót do podmiotowości. Scientific bulletin of Chełm: section of pedagogy, 1, 11-22.