Poczucie bezpieczeństwa a obraz siebie. Empiryczne badania studentów
[The feeling of security and self-image. Empirical research of students]

Artykuł naukowy w wydawnictwie zbiorowym recenzowany

Miejsce: Lublin
Rok wydania: 2010
Tytuł publikacji: Edukacja wobec zagrożeń zdrowia. Zdrowa szkoła – zdrowy uczeń. Między teorią a praktyką
Redaktorzy: Agnieszka Buczak, Izabella Maria Łukasik, Anna Witek
Strony od-do: 175-189
Streszczenie: Artykuł stanowi doniesienie z podjętych badań, których celem badań było ustalenie i analiza współzależności pomiędzy obrazem siebie a poziomem poczucia bezpieczeństwa młodzieży rozpoczynającej nowy etap w swoim życiu związany z podjęciem studiów. Badaniami objęto grupę studentów (144 osoby studiujące w KUL) w wieku 19-24 lata. W badaniach zostały zastosowane następujące metody: Kwestionariusz Poczucia Bezpieczeństwa i Prężności Osobowej Z. Uchnasta oraz Test Przymiotnikowy ACL H. B. Gougha, A. B. Heilbruna.
Słowa kluczowe: poczucie bezpieczeństwa, obraz siebie



Cytowanie w formacie Bibtex:
@article{1,
author = "Justyna Iskra",
title = "Poczucie bezpieczeństwa a obraz siebie. Empiryczne badania studentów",
journal = "",
year = "2010",
pages = "175-189"
}

Cytowanie w formacie APA:
Iskra, J. (2010). Poczucie bezpieczeństwa a obraz siebie. Empiryczne badania studentów. , 175-189.