Prężność osobowa jako wskaźnik dobrego funkcjonowania studenta w procesie kształcenia
[Personal resiliency as an indicator of students proper functioning in the process of education]

Artykuł naukowy w wydawnictwie zbiorowym recenzowany

Miejsce: Lublin
Rok wydania: 2011
Tytuł publikacji: Student jako podmiot edukacji we współczesnej uczelni wyższej
Redaktorzy: Jan Saran, Marek Żmigrodzki
Strony od-do: 101-112
Streszczenie: Artykuł stanowi doniesienie z podjętych badań, których celem było ustalenie i analiza współzależności pomiędzy trudnościami doświadczanymi przez studentów a prężnością osobową. Badaniami objęto grupę 144 studentów w wieku 19-24 lata. W badaniach zostały zastosowane następujące metody: Lista Trudności J. Iskry i Kwestionariusz Poczucia Bezpieczeństwa i Prężności Osobowej Z. Uchnasta.
Słowa kluczowe: prężność osobowa, trudności studenckie



Cytowanie w formacie Bibtex:
@article{1,
author = "Justyna Iskra",
title = "Prężność osobowa jako wskaźnik dobrego funkcjonowania studenta w procesie kształcenia",
journal = "",
year = "2011",
pages = "101-112"
}

Cytowanie w formacie APA:
Iskra, J. (2011). Prężność osobowa jako wskaźnik dobrego funkcjonowania studenta w procesie kształcenia. , 101-112.