Wartości i postawy w emocjonalnych narracjach medialnych. Analiza zawartości przekazów mediów mainstreamowych w okresie pierwszej fali SARS-CoV-2
[Values and attitudes in emotional media narratives. Content analysis of mainstream media messages during the first wave of SARS-CoV-2]

Artykuł naukowy w czasopiśmie recenzowany

Czasopismo: Zeszyty Naukowe KUL (ISSN: 0044-4405)
Rok wydania: 2020
Strony od-do: 21-38
DOI: 10.31743/znkul.13112



Cytowanie w formacie Bibtex:
@article{1,
author = "Joanna Szegda",
title = "Wartości i postawy w emocjonalnych narracjach medialnych. Analiza zawartości przekazów mediów mainstreamowych w okresie pierwszej fali SARS-CoV-2",
journal = "Zeszyty Naukowe KUL",
year = "2020",
pages = "21-38"
}

Cytowanie w formacie APA:
Szegda, J. (2020). Wartości i postawy w emocjonalnych narracjach medialnych. Analiza zawartości przekazów mediów mainstreamowych w okresie pierwszej fali SARS-CoV-2. Zeszyty Naukowe KUL, 21-38.