Animacja filmowa a edukacja. "Podwójnie wolne. Prawa polityczne kobiet 1918" jako źródło wiedzy o ruchu emancypacji kobiet na przełomie XIX i XX wieku
[ANIMATION FILM AND EDUCATION “LIBERATED TWICE. THE POLITICAL RIGHTS OF WOMEN 1918” AS A SOURCE OF KNOWLEDGE ABOUNT THE WOMEN’S EMANCIPATION MOVEMENT AT THE TURN OF THE 19TH AND 20TH CENTURY]

Artykuł naukowy w czasopiśmie recenzowany

Czasopismo: Kultura-Społeczeństwo-Edukacja (ISSN: 2300-0422)
Współautorzy: Agnieszka Konik
Rok wydania: 2022
Tom: 3
Strony od-do: 81-94
Dostęp WWW: https://www.repozytorium.uni.wroc.pl/publication/145913/animacja-filmowa-a-edukacja-podwojnie-wolne-prawa-polityczne-kobiet-1918-jako-zrodlo-wiedzy-o-ruchu-emencypacji-kobiet-na-przelomie-xix-i-xx-wieku-konik-agnieszka-szady-joanna?language=pl
DOI: 10.34616/eks.2022.3.1.81.94



Cytowanie w formacie Bibtex:
@article{1,
author = "Joanna Szady and Agnieszka Konik",
title = "Animacja filmowa a edukacja. ''Podwójnie wolne. Prawa polityczne kobiet 1918'' jako źródło wiedzy o ruchu emancypacji kobiet na przełomie XIX i XX wieku",
journal = "Kultura-Społeczeństwo-Edukacja",
year = "2022",
pages = "81-94"
}

Cytowanie w formacie APA:
Szady, J. and Agnieszka Konik(2022). Animacja filmowa a edukacja. "Podwójnie wolne. Prawa polityczne kobiet 1918" jako źródło wiedzy o ruchu emancypacji kobiet na przełomie XIX i XX wieku. Kultura-Społeczeństwo-Edukacja, 81-94.