2021

Prace licencjackie
  • Rekursywne metody sortowania
  • Wpływ kopcowania na sortowanie przez wstawianie oraz sortowanie bąbelkowe
  • Tworzenie prostych gier przestrzennych w środowisku Unity
  • Aplikacja webowa - biblioteka książek
  • Sortowanie przez wstawianie z zastosowaniem pivota
  • Przybliżone rozwiązywanie równań algebraicznych

2020

Prace licencjackie
  • Implementacja prostych gier na przykładzie gry NIM
  • Metoda Gaussa–Seidla
  • Zarządzanie pamięcią w językach C++ i C#
  • Algorytmy przeszukiwania tekstów
  • Zastosowanie ontologii informatycznych w aplikacji internetowej
  • Klasyczne struktury danych w algorytmach sortowania
  • Gry komputerowe na przykładzie Masterminda
  • Kodowanie Fibonacciego
  • Funkcje rekurencyjne na przykładzie fraktali
  • Delegaty i zdarzenia w C#
  • Kopiec dwumianowy

2019

Prace licencjackie
  • Aplikacje wielowątkowe w Javie
  • Efektywność algorytmu sortowania z użyciem kolejki i stosu
  • Ilustracja aplikacji wielowątkowych za pomocą algorytmów sortowania