Wypromowane prace dyplomowe
2022
Prace magisterskie
- Wykorzystanie kampanii wizerunkowych w employer brandingu wśród największych pracodawców w Polsce
- Wykorzystanie koncepcji brand identity w kształtowaniu wizerunku marki. Przykład Trader Joe's.
- Model kształtowania marki osobistej a wizerunek artysty na rynku muzycznym
- Znaczenie odpowiedzialnej reklamy wobec dzieci w kształtowaniu lojalności rodziców do marek słodyczy. Przykład marek należących do Mondelēz
2021
Prace magisterskie
- Znaczenie komunikacji marketingowej podczas emisji obligacji firmy Kruk S.A.
2020
Prace magisterskie
- Finansowanie rozwoju przedsiębiorstwa przez emisje akcji. Przykład spółki ViDiS S.A.
- Finansowanie klubu sportowego. Przykład Wisły Kraków.
- Leasing jako źródło finansowania rozwoju małych i średnich przedsiębiorstw
- Kredyt i leasing jako źródło finansowania środków trwałych w przedsiębiorstwie
2018
Prace magisterskie
- Obligacje korporacyjne jako źródło finansowania działalności gospodarczej
- Zarządzanie należnościami w kształtowaniu płynności finansowej przedsiębiorstw
- Leasing jako sposób finansowania środków transportu
- Finansowanie rozwoju przedsiębiorstwa przez emisję obligacji. Przykład Grupy Kapitałowej Energa S.A.
- Znaczenie kapitałów własnych w finansowaniu rozwoju przedsiębiorstwa. Przykład Asseco Business Solutions SA w latach 2015-2017
- Finansowanie realizacji projektów rozwijających infrastrukturę turystyczną na przykładzie Geoparku
- Emisja akcji jako źródło finansowania majątku na przykładzie Grupy Azoty SA
- Leasing jako forma finansowania nieruchomości
- Kredyt bankowy jako źródło finansowania rozwoju przedsiębiorstwa
- Promocja kredytu bankowego dla przedsiębiorstw na przykładzie: ING Bank Śląski i Raiffeisen POLBANK
- Fundusze unijne jako szansa rozwoju dla małych i średnich przedsiębiorstw