Czy cel uświęca środki? Jak wartości moderują reakcje konsumentów wobec kampanii marketingu społecznie zaangażowanego
[Do the ends justify the means? How values moderate consumer responses to cause-related marketing]

Artykuł naukowy w wydawnictwie zbiorowym recenzowany

Miejsce: Katowice
Rok wydania: 2014
Tytuł publikacji: Marketing theory challenges in emerging markets : 5th EMAC Regional Conference, September 24-26 2014, Katowice Poland
Redaktorzy: Maja Szymura-Tyc
Strony od-do: 233-240



Cytowanie w formacie Bibtex:
@article{1,
author = "Grzegorz Zasuwa",
title = "Czy cel uświęca środki? Jak wartości moderują reakcje konsumentów wobec kampanii marketingu społecznie zaangażowanego",
journal = "",
year = "2014",
pages = "233-240"
}

Cytowanie w formacie APA:
Zasuwa, G. (2014). Czy cel uświęca środki? Jak wartości moderują reakcje konsumentów wobec kampanii marketingu społecznie zaangażowanego. , 233-240.