Wpływ zmiennych demograficznych na udział konsumentów w kampaniach marketingu społecznie zaangażowanego
[The Impact of Demographic Variables on the Participation of Consumers In Cause-Related Marketing Campaigns]

Artykuł naukowy w czasopiśmie recenzowany

Czasopismo: Roczniki Ekonomii i Zarządzania (ISSN: 2081-1837)
Rok wydania: 2013
Tom: 5(41)
Strony od-do: 169-170
Słowa kluczowe: marketing, konsumenci, społeczne zaangażowanie



Cytowanie w formacie Bibtex:
@article{1,
author = "Grzegorz Zasuwa",
title = "Wpływ zmiennych demograficznych na udział konsumentów w kampaniach marketingu społecznie zaangażowanego",
journal = "Roczniki Ekonomii i Zarządzania",
year = "2013",
pages = "169-170"
}

Cytowanie w formacie APA:
Zasuwa, G. (2013). Wpływ zmiennych demograficznych na udział konsumentów w kampaniach marketingu społecznie zaangażowanego. Roczniki Ekonomii i Zarządzania, 169-170.