Oddziaływanie uznawanych wartości oraz postrzeganych motywów na reakcje konsumentów wobec inicjatyw społecznych przedsiębiorstwa
[The influence of human values and perceived motives behind corporate social initiatives on consumer behaviours]

Artykuł naukowy w wydawnictwie zbiorowym recenzowany

Miejsce: Kraków
Rok wydania: 2012
Tytuł publikacji: Zastosowania metod statystycznych w badaniach naukowych
Redaktorzy: Jacek Jakubowski, Janusz Wątroba
Tom: 4
Strony od-do: 247-255
Słowa kluczowe: marketing, modelowanie równań strukturalnych



Cytowanie w formacie Bibtex:
@article{1,
author = "Grzegorz Zasuwa",
title = "Oddziaływanie uznawanych wartości oraz postrzeganych motywów na reakcje konsumentów wobec inicjatyw społecznych przedsiębiorstwa",
journal = "",
year = "2012",
pages = "247-255"
}

Cytowanie w formacie APA:
Zasuwa, G. (2012). Oddziaływanie uznawanych wartości oraz postrzeganych motywów na reakcje konsumentów wobec inicjatyw społecznych przedsiębiorstwa. , 247-255.