Wpływ postrzeganych motywów podejmowania inicjatyw społecznych przez przedsiębiorstwo na reakcje konsumentów
[Impact of the perceived motives of undertaking corporate social responsibility initiatives on consumers' choices]
Artykuł naukowy w wydawnictwie zbiorowym recenzowanyMiejsce: Toruń
Rok wydania: 2011
Tytuł publikacji: Społeczna odpowiedzialność biznesu. Perspektywy i kierunki rozwoju
Redaktorzy: Anna Paluszek, Marta Karwacka, Robert Karaszewski
Strony od-do: 223-237
Słowa kluczowe: społeczna odpowiedzialność przedsiębiorstw, marketing, etyka biznesu
Cytowanie w formacie Bibtex:
@article{1,
author = "Grzegorz Zasuwa",
title = "Wpływ postrzeganych motywów podejmowania inicjatyw społecznych przez przedsiębiorstwo na reakcje konsumentów",
journal = "",
year = "2011",
pages = "223-237"
}
Cytowanie w formacie APA:
Zasuwa, G. (2011). Wpływ postrzeganych motywów podejmowania inicjatyw społecznych przez przedsiębiorstwo na reakcje konsumentów. , 223-237.