Programy społeczne jako przejaw strategii zarządzania społeczną odpowiedzialnością firm z branży finansowej
[Corporate social initiatives as the sources of information about managing CSR by companies operating in finance industry]

Artykuł naukowy w wydawnictwie zbiorowym recenzowany

Miejsce: Katowice
Rok wydania: 2012
Tytuł publikacji: Public relations : doskonalenie procesu komunikowania : praca zbiorowa
Redaktorzy: Anna Adamus-Matuszyńska, Renata Maćkowska
Strony od-do: 283-295
Słowa kluczowe: społeczna odpowiedzialność przedsiębiorstw, komunikacja, zarządzanie



Cytowanie w formacie Bibtex:
@article{1,
author = "Grzegorz Zasuwa",
title = "Programy społeczne jako przejaw strategii zarządzania społeczną odpowiedzialnością firm z branży finansowej",
journal = "",
year = "2012",
pages = "283-295"
}

Cytowanie w formacie APA:
Zasuwa, G. (2012). Programy społeczne jako przejaw strategii zarządzania społeczną odpowiedzialnością firm z branży finansowej. , 283-295.