Oddziaływanie inicjatyw społecznych przedsiębiorstwa na intencję do zakupu
[Enterprise's Social Initiatives and Consumer's Propensity to Shopping]
Artykuł naukowy w czasopiśmie recenzowanyCzasopismo: Handel Wewnętrzny (ISSN: 0438-5403)
Rok wydania: 2011
Tom: lipiec-sierpień
Strony od-do: 35-41
Słowa kluczowe: marketing, społeczna odpowiedzialność przedsiębiorstw
Cytowanie w formacie Bibtex:
@article{1,
author = "Grzegorz Zasuwa",
title = "Oddziaływanie inicjatyw społecznych przedsiębiorstwa na intencję do zakupu",
journal = "Handel Wewnętrzny",
year = "2011",
pages = "35-41"
}
Cytowanie w formacie APA:
Zasuwa, G. (2011). Oddziaływanie inicjatyw społecznych przedsiębiorstwa na intencję do zakupu. Handel Wewnętrzny, 35-41.