Jakość komunikatów o społecznym zaangażowaniu a ocena przedsiębiorstwa
[The quality of information about social performance and company evaluation]

Artykuł naukowy w czasopiśmie recenzowany

Czasopismo: Miesięcznik Marketing i Rynek (ISSN: 1231-7853)
Rok wydania: 2017
Tom: 24
Numer czasopisma: 12
Strony od-do: 162-170
Streszczenie: Celem artykułu jest poznanie roli jakości komunikatów dotyczących społecznego zaangażowania w kształtowaniu oceny przedsiębiorstwa. Weryfikacja postawionych hipotez dokonana jest na podstawie badania eksperymentalnego przeprowadzonego na próbie 124 studentów. Wyniki pokazują, że społeczne zaangażowanie przedsiębiorstwa pozytywnie wpływa jego ocenę. Dodatkowo okazuje się, że jakość komunikatów jest czynnikiem, który moderuje relację między poziomem społecznego zaangażowania a oceną jednostki. Rozważania teoretyczne oraz wyniki badań empirycznych pomagają w zrozumieniu znaczenia jakości komunikacji w budowaniu wizerunku społecznie odpowiedzialnych przedsiębiorstw.
Słowa kluczowe: społeczna odpowiedzialność, ocena przedsiębiorstwa, jakość informacji
Dostęp WWW: http://www.pwe.com.pl/files/1676169416/file/mir12_2017_cd.pdf



Cytowanie w formacie Bibtex:
@article{1,
author = "Grzegorz Zasuwa",
title = "Jakość komunikatów o społecznym zaangażowaniu a ocena przedsiębiorstwa ",
journal = "Miesięcznik Marketing i Rynek",
year = "2017",
number = "12",
pages = "162-170"
}

Cytowanie w formacie APA:
Zasuwa, G. (2017). Jakość komunikatów o społecznym zaangażowaniu a ocena przedsiębiorstwa . Miesięcznik Marketing i Rynek, 12, 162-170.