Polacy w centrach handlowych. między kupowaniem racjonalnym, kompensacyjnym i kompulsywnym
[Poles in shopping centres. Between rational, compensative and compulsive buying]

Artykuł naukowy w czasopiśmie recenzowany

Czasopismo: Miesięcznik Marketing i Rynek (ISSN: 1231-7853)
Rok wydania: 2018
Tom: 25
Numer czasopisma: 1
Strony od-do: 13-20



Cytowanie w formacie Bibtex:
@article{1,
author = "Grzegorz Adamczyk",
title = "Polacy w centrach handlowych. między kupowaniem racjonalnym, kompensacyjnym i kompulsywnym",
journal = "Miesięcznik Marketing i Rynek",
year = "2018",
number = "1",
pages = "13-20"
}

Cytowanie w formacie APA:
Adamczyk, G. (2018). Polacy w centrach handlowych. między kupowaniem racjonalnym, kompensacyjnym i kompulsywnym. Miesięcznik Marketing i Rynek, 1, 13-20.