Nauczanie zdalne- szansa czy zagrożenie dla ucznia edukacji wczesnoszkolnej
[Remote Learning – a Chance or a Threat to the Development of Early Childhood Education Students]

Artykuł naukowy w wydawnictwie zbiorowym recenzowany

Miejsce: Lublin
Rok wydania: 2022
Tytuł publikacji: Wybrane problemy pedagogiki wczesnoszkolnej. Teoria, badania, praktyka
Redaktorzy: dr Marta Buk- Cegiełka
Strony od-do: 133-143



Cytowanie w formacie Bibtex:
@article{1,
author = "Ewelina Winiarczyk-Waleniak",
title = "Nauczanie zdalne- szansa czy zagrożenie dla ucznia edukacji wczesnoszkolnej ",
journal = "",
year = "2022",
pages = "133-143"
}

Cytowanie w formacie APA:
Winiarczyk-Waleniak, E. (2022). Nauczanie zdalne- szansa czy zagrożenie dla ucznia edukacji wczesnoszkolnej . , 133-143.