Filozofowanie jako czynnik stymulujący rozwój myślenia dywergencyjnego u dzieci w młodszym wieku szkolnym
[Philosophizing with children as a way of stimulating their divergent thinking ability]

Artykuł naukowy w czasopiśmie recenzowany

Czasopismo: Państwo i Społeczeństwo (ISSN: 1643-8299)
Rok wydania: 2023
Strony od-do: 29-43



Cytowanie w formacie Bibtex:
@article{1,
author = "Ewelina Szlachta",
title = "Filozofowanie jako czynnik stymulujący rozwój myślenia dywergencyjnego u dzieci w młodszym wieku szkolnym",
journal = "Państwo i Społeczeństwo",
year = "2023",
pages = "29-43"
}

Cytowanie w formacie APA:
Szlachta, E. (2023). Filozofowanie jako czynnik stymulujący rozwój myślenia dywergencyjnego u dzieci w młodszym wieku szkolnym. Państwo i Społeczeństwo, 29-43.