Ocena funkcjonalna uczniów z uszkodzeniem słuchu w szkole – nowe wyzwania i możliwości
[Functional assessment of students with hearing impairments at school – new challenges and opportunities.]

Artykuł naukowy w czasopiśmie recenzowany

Czasopismo: CZŁOWIEK NIEPEŁNOSPRAWNOŚĆ SPOŁECZEŃSTWO (ISSN: 1734-5537)
Współautorzy: Bieńkowska K. I.
Rok wydania: 2024
Numer czasopisma: 2(64)
Strony od-do: 75-90



Cytowanie w formacie Bibtex:
@article{1,
author = "Ewa Domagała-Zyśk and Bieńkowska K. I.",
title = "Ocena funkcjonalna uczniów z uszkodzeniem słuchu w szkole – nowe wyzwania i możliwości",
journal = "CZŁOWIEK NIEPEŁNOSPRAWNOŚĆ SPOŁECZEŃSTWO",
year = "2024",
number = "2(64)",
pages = "75-90"
}

Cytowanie w formacie APA:
Domagała-Zyśk, E. and Bieńkowska K. I.(2024). Ocena funkcjonalna uczniów z uszkodzeniem słuchu w szkole – nowe wyzwania i możliwości. CZŁOWIEK NIEPEŁNOSPRAWNOŚĆ SPOŁECZEŃSTWO, 2(64), 75-90.