School Accessibility Assessment Questionnaire (KODS) – Presentation of the Tool and of Its Application
Artykuł naukowy w czasopiśmie recenzowanyCzasopismo: Przegląd Badań Edukacyjnych (ISSN: 1895-4308)
Współautorzy: Byra S., Gajdzica Z., Jachimczak B., Piotrowicz R., Widawska E.
Rok wydania: 2025
Strony od-do: 179-200
Cytowanie w formacie Bibtex:
@article{1,
author = "Ewa Domagała-Zyśk and Byra S. and Gajdzica Z. and Jachimczak B. and Piotrowicz R. and Widawska E.",
title = "School Accessibility Assessment Questionnaire (KODS) – Presentation of the Tool and of Its Application",
journal = "Przegląd Badań Edukacyjnych",
year = "2025",
pages = "179-200"
}
Cytowanie w formacie APA:
Domagała-Zyśk, E. and Byra S. and Gajdzica Z. and Jachimczak B. and Piotrowicz R. and Widawska E.(2025). School Accessibility Assessment Questionnaire (KODS) – Presentation of the Tool and of Its Application. Przegląd Badań Edukacyjnych, 179-200.