Uczenie się języków obcych jako element poszerzania udziału w kulturze dorosłych osób niesłyszących i słabosłyszących
[Learning foreign languages as a factior of widening participation in culture for deaf and hard of hearing persons]

Artykuł naukowy w czasopiśmie recenzowany

Czasopismo: Niepełnosprawność. Dyskursy pedagogiki specjalnej (ISSN: 2080-9476)
Rok wydania: 2015
Numer czasopisma: 17
Strony od-do: 64-75
Słowa kluczowe: niesłyszący, słabosłyszący, język angielski, uczenie się przez całe życie, kultura, surdoglottodydaktyka
Dostęp WWW: http://niepelnosprawnosc.ug.edu.pl/archiwum-pdf/niepelnosprawnosc17.pdf



Cytowanie w formacie Bibtex:
@article{1,
author = "Ewa Domagała-Zyśk",
title = "Uczenie się języków obcych jako element poszerzania udziału w kulturze dorosłych osób niesłyszących i słabosłyszących",
journal = "Niepełnosprawność. Dyskursy pedagogiki specjalnej",
year = "2015",
number = "17",
pages = "64-75"
}

Cytowanie w formacie APA:
Domagała-Zyśk, E. (2015). Uczenie się języków obcych jako element poszerzania udziału w kulturze dorosłych osób niesłyszących i słabosłyszących. Niepełnosprawność. Dyskursy pedagogiki specjalnej, 17, 64-75.