Strategie nauczania języka angielskiego jako obcego uczniów z uszkodzeniami słuchu w szkołach podstawowych, gimnazjach i szkołach ponadgimnazjalnych
[Teaching strategies of EFL for the hearing impaired students in primary, middle-high and high schols in Poland]

Artykuł naukowy w czasopiśmie recenzowany

Czasopismo: CZŁOWIEK NIEPEŁNOSPRAWNOŚĆ SPOŁECZEŃSTWO (ISSN: 1734-5537)
Rok wydania: 2012
Numer czasopisma: 3 (17)
Strony od-do: 67-86



Cytowanie w formacie Bibtex:
@article{1,
author = "Ewa Domagała-Zyśk",
title = "Strategie nauczania języka angielskiego jako obcego uczniów z uszkodzeniami słuchu w szkołach podstawowych, gimnazjach i szkołach ponadgimnazjalnych",
journal = "CZŁOWIEK NIEPEŁNOSPRAWNOŚĆ SPOŁECZEŃSTWO",
year = "2012",
number = "3 (17)",
pages = "67-86"
}

Cytowanie w formacie APA:
Domagała-Zyśk, E. (2012). Strategie nauczania języka angielskiego jako obcego uczniów z uszkodzeniami słuchu w szkołach podstawowych, gimnazjach i szkołach ponadgimnazjalnych. CZŁOWIEK NIEPEŁNOSPRAWNOŚĆ SPOŁECZEŃSTWO, 3 (17), 67-86.