Dostosowanie lekcji języka angielskiego jako obcego do potrzeb uczniów z dysfunkcją słuchu w nauczaniu wczesnoszkolnym
[Adaptation of English as a foreign language to the needs of students with hearing impairments in early school education]

Artykuł naukowy w czasopiśmie recenzowany

Czasopismo: Szkoła Specjalna (ISSN: 0137-818X)
Rok wydania: 2018
Numer czasopisma: 1
Strony od-do: 12-20
Słowa kluczowe: niesłyszący, słabosłyszący, nauczanie języka obcego, projektowanie uniwersalne w edukacji
Dostęp WWW: https://www.researchgate.net/publication/324943714_Dostosowanie_lekcji_jezyka_angielskiego_jako_obcego_do_potrzeb_uczniow_z_dysfunkcja_sluchu_w_nauczaniu_wczesnoszkolnym
DOI: 10.5604/01.3001.0011.6077



Cytowanie w formacie Bibtex:
@article{1,
author = "Ewa Domagała-Zyśk",
title = "Dostosowanie lekcji języka angielskiego jako obcego do potrzeb uczniów z dysfunkcją słuchu w nauczaniu wczesnoszkolnym",
journal = "Szkoła Specjalna",
year = "2018",
number = "1",
pages = "12-20"
}

Cytowanie w formacie APA:
Domagała-Zyśk, E. (2018). Dostosowanie lekcji języka angielskiego jako obcego do potrzeb uczniów z dysfunkcją słuchu w nauczaniu wczesnoszkolnym. Szkoła Specjalna, 1, 12-20.