Kompetencje w zakresie języka angielskiego studentów niesłyszących i słabosłyszących w opinii ich lektorów
[The Competences of deaf and hold of hearing (DHN) students in English as a foreign language – in the opinion of their teachers ]

Artykuł naukowy w czasopiśmie recenzowany

Czasopismo: Interdyscyplinarne Konteksty Pedagogiki Specjalnej (ISSN: 2300-391X)
Rok wydania: 2015
Numer czasopisma: 9
Strony od-do: 27-44



Cytowanie w formacie Bibtex:
@article{1,
author = "Ewa Domagała-Zyśk",
title = "Kompetencje w zakresie języka angielskiego studentów niesłyszących i słabosłyszących w opinii ich lektorów",
journal = "Interdyscyplinarne Konteksty Pedagogiki Specjalnej",
year = "2015",
number = "9",
pages = "27-44"
}

Cytowanie w formacie APA:
Domagała-Zyśk, E. (2015). Kompetencje w zakresie języka angielskiego studentów niesłyszących i słabosłyszących w opinii ich lektorów. Interdyscyplinarne Konteksty Pedagogiki Specjalnej, 9, 27-44.