Dorota Tomczuk

Film jako kontekst dzieła literackiego w dydaktyce nauczania literatury (na przykładzie adaptacji filmowej "Von morgens bis mitternachts")
[Movie as a context of literature work in literature teaching (an example of a film adaptation "Von morgens bis mitternachts")]

Artykuł naukowy w czasopiśmie recenzowany

Czasopismo: Orbis Linguarum (ISSN: 1426-7241)
Rok wydania: 2013
Tom: 39
Strony od-do: 317-324



Cytowanie w formacie Bibtex:
@article{1,
author = "Dorota Tomczuk",
title = "Film jako kontekst dzieła literackiego w dydaktyce nauczania literatury (na przykładzie adaptacji filmowej ''Von morgens bis mitternachts'')",
journal = "Orbis Linguarum",
year = "2013",
pages = "317-324"
}

Cytowanie w formacie APA:
Tomczuk, D. (2013). Film jako kontekst dzieła literackiego w dydaktyce nauczania literatury (na przykładzie adaptacji filmowej "Von morgens bis mitternachts"). Orbis Linguarum, 317-324.