Zastosowanie Google Trends w analizie podaży pracy w Polsce
[The use of Google Trends in the analysis of the seasonality of labor supply in Poland]

Artykuł naukowy w czasopiśmie recenzowany

Czasopismo: Przedsiębiorczość i Zarządzanie (ISSN: 1733-2486)
Rok wydania: 2018
Tom: 19
Numer czasopisma: 3/2
Strony od-do: 119-133
Streszczenie: Artykuł podejmuje problematykę zastosowania Google Trends do badania podaży pracy w Polsce w zawężeniu do populacji osób poszukujących zatrudnienia. Przeprowadzona analiza wskazuje na wysoką funkcjonalność tej aplikacji zarówno w zakresie dostępu do danych, jak i możliwości przeprowadzania na ich podstawie wnioskowania statystycznego. Otrzymane wyniki pozwalają twierdzić, że podaż pracy charakteryzuje się statystycznie istotną sezonowością. Najmniejsze zainteresowanie podjęciem pracy przypada na grudzień.
Słowa kluczowe: sezonowość, bezrobocie, Google Trends, praca, staż
Dostęp WWW: http://piz.san.edu.pl/docs/e-XIX-3-2.pdf



Cytowanie w formacie Bibtex:
@article{1,
author = "Dorota Jegorow",
title = "Zastosowanie Google Trends w analizie podaży pracy w Polsce ",
journal = "Przedsiębiorczość i Zarządzanie",
year = "2018",
number = "3/2",
pages = "119-133"
}

Cytowanie w formacie APA:
Jegorow, D. (2018). Zastosowanie Google Trends w analizie podaży pracy w Polsce . Przedsiębiorczość i Zarządzanie, 3/2, 119-133.