Communication competences and lifestyles of school age children

Artykuł naukowy w wydawnictwie zbiorowym recenzowany

Miejsce: Lublin
Rok wydania: 2012
Tytuł publikacji: Social and educational support : in life-long human development
Redaktorzy: Ewa Domagała-Zyśk, Dorota Bis, Alina Rynio
Strony od-do: 37-59
Streszczenie: Prezentowany artykuł, wpisuje się w krąg poszukiwań badawczych pedagogiki mediów, czyniąc swoim przedmiotem złożoność tez problematyki związanej z rolą mediów i multimediów w kształtowaniu stylów życia dzieci w wieku szkolnym. W ostatnich latach media, jako środowisko towarzyszące życiu człowieka, postrzegane są coraz częściej jako nieodłączny atrybut nowego stylu życia. Niewątpliwie, to również rozwój technologii informacyjnej i mediów, stanowi podłoże dla zmian warunków stylu życia w wymiarze indywidualnym i społecznego, wyznaczając tym samym nowe trendy kształtowania się osobowości.
Słowa kluczowe: style życia, dzieciństwo, okres adolescencji, kompetencje komunikacyjne i style odbioru mediów



Cytowanie w formacie Bibtex:
@article{1,
author = "Dorota Bis",
title = "Communication competences and lifestyles of school age children",
journal = "",
year = "2012",
pages = "37-59"
}

Cytowanie w formacie APA:
Bis, D. (2012). Communication competences and lifestyles of school age children. , 37-59.