Feminization, but How? The Role of Women in the Polish Public Relations Industry Based on Quantitative Research

Artykuł naukowy w czasopiśmie recenzowany

Czasopismo: Roczniki Nauk Społecznych (ISSN: 0137-4176)
Współautorzy: Przemysław Szuba Dariusz Tworzydło
Rok wydania: 2023
Strony od-do: 145-170



Cytowanie w formacie Bibtex:
@article{1,
author = "Dorota Gizicka and Przemysław Szuba Dariusz Tworzydło",
title = "Feminization, but How? The Role of Women in the Polish Public Relations Industry Based on Quantitative Research",
journal = "Roczniki Nauk Społecznych",
year = "2023",
pages = "145-170"
}

Cytowanie w formacie APA:
Gizicka, D. and Przemysław Szuba Dariusz Tworzydło(2023). Feminization, but How? The Role of Women in the Polish Public Relations Industry Based on Quantitative Research. Roczniki Nauk Społecznych, 145-170.