Dominika Bugno-Narecka

American Narrative of the Return to the “Peripheries” in Bernard Malamud’s "Pictures of Fidelman" and Alejo Carpentier’s "Concierto Barroco"

Artykuł naukowy w wydawnictwie zbiorowym recenzowany

Miejsce: Newcastle upon Tyne
Rok wydania: 2013
Tytuł publikacji: Narrating American Gender and Ethnic Identities
Redaktorzy: Aleksandra M. Różalska Grażyna Zygadło
Strony od-do: 157-170



Cytowanie w formacie Bibtex:
@article{1,
author = "Dominika Bugno-Narecka",
title = "American Narrative of the Return to the “Peripheries” in Bernard Malamud’s ''Pictures of Fidelman'' and Alejo Carpentier’s ''Concierto Barroco''",
journal = "",
year = "2013",
pages = "157-170"
}

Cytowanie w formacie APA:
Bugno-Narecka, D. (2013). American Narrative of the Return to the “Peripheries” in Bernard Malamud’s "Pictures of Fidelman" and Alejo Carpentier’s "Concierto Barroco". , 157-170.