2022

Prace magisterskie
  • Wspólne spędzanie czasu z dzieckiem w opinii rodziców różniących się postawami rodzicielskimi
  • Przyjaźń w czasie pandemii COVID-19 w opinii studentów lubelskich uczelni

2021

Prace magisterskie
  • Opinie na temat czystości przedmałżeńskiej młodzieży różniącej się poczuciem tożsamości płciowej.
  • Fenomenologiczne studium doświadczeń dziecka w sytuacji straty rodzica
  • Aspiracje życiowe samotnych matek we wczesnym okresie dorosłości. Studium indywidualnych przypadków
  • Postawy uczniów klas siódmych i ósmych wobec matematyki jako przedmiotu nauczania

2020

Rozprawy doktorskie
  • Wychowawczy udział rodziny w kształtowaniu motywacji altruistycznej młodzieży. Badania empiryczne licealistów
Prace magisterskie
  • Znaczenie mediów interaktywnych w komunikacji interpersonalnej wśród młodzieży ukraińskiej
  • Rodzina w procesie przygotowania dziecka do adaptacji w przedszkolu

2019

Prace magisterskie
  • Wychowanie w rodzinie w narracjach Dorosłych Dzieci Alkoholików
  • Rodzina w percepcji Anonimowych Alkoholików. Studium przypadku w świetle ogólnej teorii systemowej
  • Korzystanie z gier komputerowych a samotność uczniów klas licealnych w świetle badań własnych
  • Sytuacja życiowa dzieci uczęszczających do świetlicy środowiskowej w perspektywie koncepcji zasobów i czynników ryzyka G. Albee'go
  • Rozwojowo-wychowawcze znaczenie uczestnictwa w Zespole Pieśni i Tańca ,,Lublin'' im. Wandy Kaniorowej w świetle teorii warstwicowej Stefana Kunowskiego
  • Sytuacje trudne życiowo w opinii seniorów. Studium pedagogiczne rodzajów, uwarunkowań i form pomocy
  • Wielodzietne macierzyństwo w opinii młodych kobiet pochodzących z rodzin wielodzietnych i nuklearnych
  • Przemoc w środowiskach wychowawczych w opinii uczniów szkół podstawowych w Lublinie

2018

Prace magisterskie
  • Znaczenie oddziaływań edukacyjnych w kształtowaniu postaw gimnazjalistów wobec osób z niepełnosprawnością ruchową
  • Uzależnienie od nikotyny w świetle badań młodzieży licealnej
  • Dziecko z otyłością i formy pedagogicznego wsparcia. Studium przypadku