2009

Prace magisterskie
  • Jakość relacji syna z matką a jego postawy wobec macierzyństwa

2008

Prace magisterskie
  • Rola ojca w percepcji mężczyzn o różnym poczuciu tożsamości płciowej należących do ruchu Domowego Kościoła.
  • Poziom integracji małżeństwa rodziców a poczucie tożsamości płciowej i samoakceptacja u osób w pierwszej fazie wczesnej dorosłości.
  • Jakość relacji małżeńskiej a poczucie sensu życia młodzieży w okresie późnej adolescencji.
  • Struktura rodziny a postawy młodzieży wobec ludzi starych i własnej starości.
  • Obraz siebie u jedynaków pochodzących z rodzin o różnym poziomie integracji małżeństwa.
  • Jakość relacji małżeńskiej a poczucie tożsamości płciowej młodzieży w okresie późnej adolescencji.
  • Kategoria ciszy w komunikacji dorosłych o różnym poczuciu zadowolenia z małżeństwa
  • Wiedza o wychowaniu u osób o różnym poczuciu tożsamości płciowej w okresie wczesnej dorosłości.
  • Zmiany w strukturze życia u narzeczonych pochodzących z rodzin o różnym poziomie integracji
  • Wpływ poczucia tożsamości płciowej kobiet na ich funkcjonowanie w rolach rodzicielskich w okresie średniej dorosłości
  • Znaczenie jakości relacji małżeńskiej w kształtowaniu autorytetu rodzicielskiego
  • Poczucie osamotnienia i związku z grupą społeczną u młodzieży pochodzacej z rodzin o różnym poziomie integracji małżeńskiej

2007

Prace magisterskie
  • Pedagogiczna analiza treści czasopisma preferowanego przez młodzież
  • Funkcjonowanie w roli rodzicielskiej w okresie średniej dorosłości w percepcji badanych mężczyzn.
  • Obraz realnej i przyszłej rodziny u młodzieży pochodzącej z rodzin niepełnych
  • Potoczne teorie wychowania u osób o różnym poziomie jakości relacji małżeńskiej
  • Psychopedagogiczna charakterystyka konfliktów małżeńskich w opinii rodziców i młodzieży pochodzącej z rodzin o różnym poziomie integracji
  • Przekraczanie progu okresu wczesnej dorosłości przez młodzież pochodzącą z rodzin o różnym poziomie integracji małżeństwa
  • Wychowawcza funkcja matki w kształtowaniu postawy córki wobec własnej płciowości w okresie wczesnej adolescencji