2016

Prace licencjackie
  • Perspektywa własnej kariery zawodowej w opinii uczniów Zespołu Szkół Samochodowych im. Stanisława Syroczyńskiego w Lublinie
  • Społeczne funkcjonowanie osób z syndromem Dorosłych Dzieci Alkoholików (DDA)
  • Funkcje gier komputerowych w życiu młodzieży gimnazjalnej na wsi i w mieście

2015

Prace licencjackie
  • Motywy wyboru szkoły ponadgimnazjalnej przez uczniów 9 gimnazjum im. cc. mjr. Hieronima Dekutowskiego ps. " Zapora " w Lublinie
  • Potrzeby rynku pracy a edukacyjne i zawodowe aspiracje maturzystów Liceum Ogólnokształcącego im. Mikołaja Kopernika w Iłży
  • Wyznawane wartości a wybór zawodu w opinii żołnierzy 14 Dywizjonu Artylerii Samobieżnej w Jarosławiu
  • Dalsze kształcenie a zajęcia pozalekcyjne i pozaszkolne uczniów klas maturalnych w Katolickim Liceum Ogólnokształcącym im. Papieża Jana Pawła II w Biłgoraju
  • Aktywizacja zawodowa i społeczna osób z niepełnosprawnością ruchową i intelektualną na przykładzie powiatu krasnostawskiego
  • Wyznawane wartości a plany edukacyjno - zawodowe studentów pedagogiki Katolickiego Uniwersytetu Lubelskiego Jana Pawła II
  • Osiągnięcia szkolne a wybory edukacyjno-zawodowe uczniów gimnazjum Zespołu Szkół Samorządowych w Rejowcu Fabrycznym.
  • Sytuacja na rynku pracy a zarobkowa migracja młodych Polaków
  • Efektywność działań Powiatowego Urzędu Pracy w Zamościu w opinii bezrobotnych
  • Wykształcenie i zawód rodziców a edukacyjno-zawodowe wybory uczniów Zespołu Szkół Odzieżowo-Włókienniczych im. Władysława Stanisława Reymonta w Lublinie
  • Autorytet i etyka zawodowa nauczyciela w opinii uczniów Zespołu Szkół w Łopienniku Nadrzecznym
  • Możliwości rozwoju i awansu zawodowego kobiet w służbie mundurowej.
  • Plany rodzinne i zawodowe matek wychowujących dzieci a ich kompetencje i kwalifikacje.
  • Edukacyjne funkcje środowiska pracy na przykładzie zawodów gastronomicznych

2014

Prace licencjackie
  • Sposoby przeciwdziałnia bezrobociu realizowane przez Powiatowy Urząd Pracy w Łęcznej.
  • Dodatkowe zajęcia szkolne i pozaszkolne realizowane przez uczniów IV Liceum Ogólnokształcącego im. Stefanii Sempołowskiej w Lublinie.
  • Profil kompetencyjny doradcy zawodowego w strukturach Lubelskiej Wojewódzkiej Komendy Ochotniczych Hufców Pracy