Nomad and shaman, flags and terremonto. Arahmaiani Feisal’s artistic practice from the perspective of Joseph Beuys’ “social sculpture”

Artykuł naukowy w czasopiśmie recenzowany

Czasopismo: Art of the Orient (ISSN: 2299-811X)
Rok wydania: 2022
Tom: 23
Numer czasopisma: 11
Strony od-do: 180-199
Słowa kluczowe: Arahmaiani Feisal, Joseph Beuys, rzeźba społeczna, współczesna sztuka indonezyjska
Dostęp WWW: https://czasopisma.marszalek.com.pl/10-15804/art
DOI: 10.15804/aoto202210



Cytowanie w formacie Bibtex:
@article{1,
author = "Anna Dzierżyc-Horniak",
title = "Nomad and shaman, flags and terremonto. Arahmaiani Feisal’s artistic practice from the perspective of Joseph Beuys’ “social sculpture”",
journal = "Art of the Orient",
year = "2022",
number = "11",
pages = "180-199"
}

Cytowanie w formacie APA:
Dzierżyc-Horniak, A. (2022). Nomad and shaman, flags and terremonto. Arahmaiani Feisal’s artistic practice from the perspective of Joseph Beuys’ “social sculpture”. Art of the Orient, 11, 180-199.