Wpływ strategii tworzenia wartości przedsiębiorstwa na jego efektywność działania, na przykładzie małych i średnich przedsiębiorstw w Polsce
[Strategy of creating value of an enterprises and its effectiveness based on the example of polish small and medium enterprises]

Artykuł naukowy w wydawnictwie zbiorowym recenzowany

Miejsce: Wrocław
Rok wydania: 2008
Tytuł publikacji: Uwarunkowania i prawidłowości gospodarcze wywierające wpływ na efektywność funkcjonowania przedsiębiorstw
Redaktorzy: Tadeusz Dudycz
Strony od-do: 113-120
Streszczenie: Artykuł opisuje strategie tworzenia wartości przedsiębiorstwa wybierane przez firmy należące do sektora MŚP oraz ich wpływ na efektywność działania.
Słowa kluczowe: fektywność działania, strategia tworzenia wartości, sektor MŚP



Cytowanie w formacie Bibtex:
@article{1,
author = "Anna Spoz",
title = "Wpływ strategii tworzenia wartości przedsiębiorstwa na jego efektywność działania, na przykładzie małych i średnich przedsiębiorstw w Polsce",
journal = "",
year = "2008",
pages = "113-120"
}

Cytowanie w formacie APA:
Spoz, A. (2008). Wpływ strategii tworzenia wartości przedsiębiorstwa na jego efektywność działania, na przykładzie małych i średnich przedsiębiorstw w Polsce. , 113-120.