CRM a wzrost wartości przedsiębiorstw sektora MŚP
[CRM and growth of goodwill of the SME sector]

Artykuł naukowy w wydawnictwie zbiorowym recenzowany

Miejsce: Bielsko-Biała
Rok wydania: 2009
Tytuł publikacji: Nowoczesne tendencje w zarządzaniu wartością organizacji : monografia
Redaktorzy: Ryszard Barcik, Zbigniew Zontek
Strony od-do: 84-91
Streszczenie: Głównym celem działania współczesnych przedsiębiorstw jest w wzrost ich wartości. Wymaga to od przedsiębiorstwa skupienia się na tych obszarach działalności, w których firma osiąga lub może osiągnąć przewagę rynkową, Jakość obsługi klientów to obok ceny i jakości produktów najważniejszy czynnik decydujący o konkurencyjności przedsiębiorstw. W procesie zapewnienia wysokiej jakości obsługi klienta oraz budowaniu trwałych relacji przedsiębiorstwa z klientami niezwykle pomocny jest CRM, który jest procesem pozyskiwania i wykorzystywania szeroko pojętej wiedzy o klientach.
Słowa kluczowe: CRM, wartość przedsiębiorstwa, sektor MŚP



Cytowanie w formacie Bibtex:
@article{1,
author = "Anna Spoz",
title = "CRM a wzrost wartości przedsiębiorstw sektora MŚP",
journal = "",
year = "2009",
pages = "84-91"
}

Cytowanie w formacie APA:
Spoz, A. (2009). CRM a wzrost wartości przedsiębiorstw sektora MŚP. , 84-91.