Kiedy dla uchwały reklamowej może być wymagana strategiczna ocena oddziaływania na środowisko?
[When the advertising act needs SEA?]

Artykuł naukowy w czasopiśmie recenzowany

Czasopismo: Administracja.Teoria-Dydaktyka-Praktyka (ISSN: 1896-0049)
Rok wydania: 2016
Tom: 2(43)
Strony od-do: 41-58



Cytowanie w formacie Bibtex:
@article{1,
author = "Anna Haładyj",
title = "Kiedy dla uchwały reklamowej może być wymagana strategiczna ocena oddziaływania na środowisko?",
journal = "Administracja.Teoria-Dydaktyka-Praktyka",
year = "2016",
pages = "41-58"
}

Cytowanie w formacie APA:
Haładyj, A. (2016). Kiedy dla uchwały reklamowej może być wymagana strategiczna ocena oddziaływania na środowisko?. Administracja.Teoria-Dydaktyka-Praktyka, 41-58.