Uczeń zdolny w środowisku i społeczności lokalnej
[Ability pupil in the environment and community]

Artykuł naukowy w czasopiśmie recenzowany

Czasopismo: Państwo i Społeczeństwo (ISSN: 1643-8299)
Rok wydania: 2023
Numer czasopisma: 2
Strony od-do: 45-58
Streszczenie: W artykule podjęto próbę określenia, jak działania podejmowane przez środowisko i społeczność lokalną na rzecz ucznia zdolnego są oceniane przez badanych studentów. Artykuł składa się z czterech części. W pierwszej określono, w jaki sposób definiowane są zdolności; w drugiej wymieniono i opisano funkcje, które środowisko przyjmuje wobec zdolności ucznia. W części trzeciej przeprowadzono analizę jakościową swobodnych wypowiedzi studentów. Następnie sformułowano wnioski
Słowa kluczowe: uczeń zdolny, środowisko lokalne, społeczność lokalna
DOI: 10.48269/2451-0858-pis-2023-2-003



Cytowanie w formacie Bibtex:
@article{1,
author = "Anna Badora",
title = "Uczeń zdolny w środowisku i społeczności lokalnej",
journal = "Państwo i Społeczeństwo",
year = "2023",
number = "2",
pages = "45-58"
}

Cytowanie w formacie APA:
Badora, A. (2023). Uczeń zdolny w środowisku i społeczności lokalnej. Państwo i Społeczeństwo, 2, 45-58.