Expected and implemented skills, knowledge and attitudes of mentors in the light of Stefan Kunowski's theory of integral development in the opinion of education students

Artykuł naukowy w czasopiśmie recenzowany

Czasopismo: Kwartalnik Naukowy Fides et Ratio (ISSN: 2082-7067)
Współautorzy: Ewelina Świdrak
Rok wydania: 2021
Strony od-do: 459-483
Streszczenie: Głównym celem przedstawionego artykułu jest określenie jakie, w ocenie studentów pedagogikisą oczekiwane i realizowane umiejętności, wiedza i postawy mentorów, w świetle teorii integralnego rozwoju Stefana Kunowskiego.W pierwszej części zawarto krótki przegląd sposobów rozumienia samego mentoringu. Część druga stanowi analizę teoretyczną sposób oddziaływania mentora w perspektywie teorii integralnego rozwoju polskiego pedagoga Stefana Kunowskiego. W części trzeciej przedstawiono dane uzyskane w wyniku przeprowadzonych badań empirycznych. Jako zwieńczenie artykułu sformułowano główne wnioski badawcze
Słowa kluczowe: mentoring, rozwój integralny, kształcenie ustawiczne
DOI: https://doi.org/10.34766/fetr.v48i4.780



Cytowanie w formacie Bibtex:
@article{1,
author = "Anna Badora and Ewelina Świdrak",
title = "Expected and implemented skills, knowledge and attitudes of mentors in the light of Stefan Kunowski's theory of integral development in the opinion of education students",
journal = "Kwartalnik Naukowy Fides et Ratio",
year = "2021",
pages = "459-483"
}

Cytowanie w formacie APA:
Badora, A. and Ewelina Świdrak(2021). Expected and implemented skills, knowledge and attitudes of mentors in the light of Stefan Kunowski's theory of integral development in the opinion of education students. Kwartalnik Naukowy Fides et Ratio, 459-483.