Podmiotowość dziecka a jego uzdolnienia twórcze- rozważania teoretyczno- empiryczne- wskazania praktyczne
[The subjectivity of the child and his creative abilities - theoretical and empirical considerations - practical indications]

Artykuł naukowy w wydawnictwie zbiorowym recenzowany

Współautorzy: Ewelina Szlachta
Miejsce: Lublin
Rok wydania: 2022
Tytuł publikacji: Zdolności i uzdolnienia dziecka na pierwszym etapie edukacyjnym. Teoria- badania- innowacyjne rozwiązania pedagogiczne
Redaktorzy: Anna Badora, Ewelina Szlachta
Strony od-do: 225-243
Streszczenie: Głównym celem przedstawionego artykułu jest określenie, na ile zależność pomiędzy podmiotowością oraz zdolnościami twórczymi dziecka dostrzegają nauczyciele edukacji wczesnoszkolnej, w świetle literatury i własnych badań empirycznych oraz nakreślenie propozycji rozwiązań metodycznych, wspomagających rozwój podmiotowości dziecka oraz jego zdolności twórczych.
Słowa kluczowe: podmiotowość dziecka, zdolności twórcze; edukacja wczesnoszkolna



Cytowanie w formacie Bibtex:
@article{1,
author = "Anna Badora and Ewelina Szlachta",
title = "Podmiotowość dziecka a jego uzdolnienia twórcze- rozważania teoretyczno- empiryczne- wskazania praktyczne ",
journal = "",
year = "2022",
pages = "225-243"
}

Cytowanie w formacie APA:
Badora, A. and Ewelina Szlachta(2022). Podmiotowość dziecka a jego uzdolnienia twórcze- rozważania teoretyczno- empiryczne- wskazania praktyczne . , 225-243.