Aksjologiczny potencjał środowiska wiejskiego źródłem szans integralnego rozwoju i wielostronnej aktywności uczniów
[Axiological potential of the rural environment as a source of opportunities for integral development and multilateral activity of students]

Książka naukowa recenzowana

Współautorzy: Krystyna Chałas, Marta Buk- Cegiełka
Miejsce: Lublin
Rok wydania: 2022
Streszczenie: Celem przedstawionego opracowania jest teoretyczna analiza potencjału aksjologicznego wsi jako źródła szans rozwojowych ucznia oraz ukazanie propozycji koncepcji pedagogicznej w tym zakresie i praktycznych rozwiązań.
Słowa kluczowe: integralny rozwój, szkoły wiejskie, wartości wiejskie w procesie wychowawczo- dydaktycznym szkoły



Cytowanie w formacie Bibtex:
@book{1,
author = "Anna Badora and Krystyna Chałas and Marta Buk- Cegiełka",
title = "Aksjologiczny potencjał środowiska wiejskiego źródłem szans integralnego rozwoju i wielostronnej aktywności uczniów",
year = "2022",
}

Cytowanie w formacie APA:
Badora, A. and Krystyna Chałas and Marta Buk- Cegiełka(2022). Aksjologiczny potencjał środowiska wiejskiego źródłem szans integralnego rozwoju i wielostronnej aktywności uczniów. Lublin: