Potencjał cyberprzestrzeni dla rozwoju zdolności osoby do tworzenia w ocenie studentów pedagogiki
[The Potential of Cyberspace for the Development of the Person’s Ability to Create in the Assessment of Pedagogy Students]

Artykuł naukowy w czasopiśmie recenzowany

Czasopismo: Roczniki Pedagogiczne (ISSN: 2080-850X)
Rok wydania: 2020
Tom: 12(48)
Numer czasopisma: 2
Strony od-do: 89-101
Streszczenie: Celem przedstawionego artykułu jest określenie punktów potencjału cyberprzestrzeni o charakterze progresywnym dla rozwoju zdolności do twórczości osoby w ocenie studentów pedagogiki. Przyjęty cel konstytuuje podział niniejszego artykułu na trzy podrozdziały. W pierwszym wyjaśnieniu poddano termin „zdolność do twórczości osoby”. Cześć druga zawiera analizę teore-tyczną, dotyczącą cyberprzestrzeni jako swoistego potencjału dla rozwijania zdolności do twórczości. Z kolei w ostatnim podrozdziale zawarto interpretację danych uzyskanych ze swobodnych wypowiedzi studentów pedagogiki, dotyczących poruszanego problemu.
Słowa kluczowe: cyberprzestrzeń, zdolność do twórczości
Dostęp WWW: https://ojs.tnkul.pl/index.php/rped/article/view/12910/12689
DOI: 10.18290/rped20122-8



Cytowanie w formacie Bibtex:
@article{1,
author = "Anna Badora",
title = "Potencjał cyberprzestrzeni dla rozwoju zdolności osoby do tworzenia w ocenie studentów pedagogiki",
journal = "Roczniki Pedagogiczne",
year = "2020",
number = "2",
pages = "89-101"
}

Cytowanie w formacie APA:
Badora, A. (2020). Potencjał cyberprzestrzeni dla rozwoju zdolności osoby do tworzenia w ocenie studentów pedagogiki. Roczniki Pedagogiczne, 2, 89-101.