Nauczyciel - mistrzem czy urzędnikiem? Na marginesie wychowawczego zadania szkoły i pilnej potrzeby dzielności zawodowej nauczycieli
[Teacher – a master or a clerk? On the margins of the educational tasks of the school and the urgent need of professional ingenuity of teachers' ]

Artykuł naukowy w wydawnictwie zbiorowym recenzowany

Miejsce: Lublin
Rok wydania: 2014
Tytuł publikacji: Wychowanie a cywilizacja uzależnień i agresji
Redaktorzy: Alina Rynio, Katarzyna Stępień
Strony od-do: 95-117



Cytowanie w formacie Bibtex:
@article{1,
author = "Alina Rynio",
title = "Nauczyciel - mistrzem czy urzędnikiem? Na marginesie wychowawczego zadania szkoły i pilnej potrzeby dzielności zawodowej nauczycieli",
journal = "",
year = "2014",
pages = "95-117"
}

Cytowanie w formacie APA:
Rynio, A. (2014). Nauczyciel - mistrzem czy urzędnikiem? Na marginesie wychowawczego zadania szkoły i pilnej potrzeby dzielności zawodowej nauczycieli. , 95-117.