Stili individuali dell’apprendimento e il ruolo della memoria e dei sensi nella didattica delle lingue - la metodologia. Introduzione allo studio
[Individual styles of learning and the role of memory and the senses in langueage learning/ teaching – introduction to the methodology of study ]

Artykuł nierecenzowany w czasopiśmie

Czasopismo: Seria 12/15 (ISSN: 2082-9442)
Rok wydania: 2019
Strony od-do: 152-161
Streszczenie: W treści artykułu przedstawiono metodologię, która zostanie przeprowadzona na potrzeby pracy magisterskiej autorki. Głównym celem opracowania jest nakreślenie znaczenia indywidualnych stylów uczenia się, które zależą od dominujących zmysłów studentów. Indywidualny styl uczenia się ucznia ma niewątpliwie wpływ na zapamiętywanie leksykalnych treści językowych oraz na cały proces odbierania, przetwarzania i przechowywania w mózgu informacji ze świata zewnętrznego. Tym samym wpływa na przyswajanie i zapamiętywanie języka obcego. Po wstępnej eksperymentalnej weryfikacji stylu uczenia się każdego z uczestników, badani zostaną podzieleni na trzy grupy: wzrokowców, słuchowców i kinestetyków. Następnie studenci zostaną poddani badaniu empirycznemu, które w konsekwencji potwierdzi lub zaprzeczy postawionej powyżej hipotezie.



Cytowanie w formacie Bibtex:
@article{1,
author = "Aleksandra Dyderska",
title = " Stili individuali dell’apprendimento e il ruolo della memoria e dei sensi nella didattica delle lingue - la metodologia. Introduzione allo studio ",
journal = "Seria 12/15",
year = "2019",
pages = "152-161"
}

Cytowanie w formacie APA:
Dyderska, A. (2019). Stili individuali dell’apprendimento e il ruolo della memoria e dei sensi nella didattica delle lingue - la metodologia. Introduzione allo studio . Seria 12/15, 152-161.